Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

Cerita hari ini.

Assalamualaikum. :)

Semalam penat sgt selepas adakan tahlil kat umah saya di Dungun.
Ramai family yang datang. Saya sangat happy. (penulisan yang sgt teruk)
Ni haa beberapa keping gambar semalam...

bacaan tahlil dan yassin

selamat menjamu selera

1/4 of the family

Adik dan sepupu2

Family saya ramai kn..Sangat meriah.
Semua saudara mara pulang pada jam 5.30 ptg.
Selepas itu,mereka beriadah di Pantai Tanjung Jara.

Kepada Lala,
sorry sebab x dapat lepak bersama hari ni sebab mak saya tak bagi green light.
Sory,sbb saya yang beria ajak Lala keluar.huk3
Tapi,tiba2 tak jadi..Rasa sangat bersalah.. :(

Pagi tadi after solat Subuh, saya, mama dan papa pegi jogging kat pantai.
Sangat sejuk dan best.
Kat KL takda tempat macam ni.
After jogging, kitorg breakfast nasi dagang. sedap!
Tadi, saya dapat tahu yg Izzani dah ada belog baru..Tahniah!haha..

Ok, dah abeh da cerita saya. ! :D






1 Response to "Cerita hari ini."

  1. eh2, mim.. cane nak buat link camtu.. ajar2!

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme