Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

Hari Ini CNY

Assalamualaikum :D

Hari ni hari ketiga aku berada di kampungku, Dungun..
Pagi: Aku berjogging naik bukit.yeah!sangat best!
Boley la bakar lemak sket. Since duk umah,asyik makan aje. :(
Balik KL nanti kene DIET ok! haha

Petang: Pegi makan laksa kat rumah mok ude. Sangat2 best!
Then, my siblings and me went to nenek's house to meet our father.

Malam: Tolong mak aku masak coz esok buat kenduri tahlil arwah atuk and nenek aku..
aku jugak berjaya buat puding buah..yay! zareen!aku pon taw buat jgk..haha

nampak macam tak best,tapi rasenya mmg ummpphh..hehhe


Lastly, Happy CNY to all my chinese friends. :)

p/s : laptop rosak, external hardisk rosak, broadband cam siput, pinjam laptop adik.

5 Response to "Hari Ini CNY"

  1. zareenyangmenawan says:

    wahh..!!!nk jugak...ko jogging pas2 mkan laksa...bpak hebat diet..hahahaha..
    p/s:mcam knal je lgu 2..??hahaha

    zareenyangmenawan says:

    weh yg lgu silap...ak bkk blog ko ngan ell skali...igtkn blog ko nyer tapi blog ell nyer rupenyer...hehe

    euwwww.. geli gile aku dengar nama si zareen nih.. hoi. tukarla! menawan? memang aku tertawan. keh3.

    Mim says:

    hahahahahahhahah....aku tgh diet ni skang.makan bnyak giler.
    oit zani!aku setuju!cantik blog ko zani.hehehe

    haha, mekaseh mim sayang..

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme