Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

penat

.Assalamualaikum.

Tak taw nak tulis apa...
So,aku merepek je la ni..xpe kn...
Aku baru je sampai umah ni.
FYI, otw balik Ampang dari Tganu tadi jem gler.
bayangkan 10 jam dalam keta...
Leteyh2...
Usually,5 or 4 jam je Dungun-KL
Kami bertolak pukul 12pm..
Aku drive sampai Temerloh..
Then, mak aku ambik alih..
Lebey kurang jam 10 malam baru sampai.
Lama kan3..
Papa aku pula pulang ke Besut dari Dungun,coz dia keja kat sana..
Kitorg bertolak pada waktu yang sama..

Before bertolak pulang,kitorg sempat lagi la bergambar..
usha2 la ye...









Ok, itu saja....
Assalamualaikum <3



2 Response to "penat"

  1. Ibrahim says:

    yr mom face mcm amirah syahirah bila tua
    hehehe.. (jgn gtau die)

    Mim says:

    tak same pon.haha
    papa ak mcm fikri masa tua an3...haha

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme