Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

Happy Birthday Harina

Assalamualaikum :)

12.02.2011
Hari ni hari jadi Harina aka Doremon. ;p
Semoga awk panjang umur dan dimurahkan rezeki.
Semoga persahabatan kita berkekalan sampai mati.
Semoga ceria selalu dan sakai selalu.. ;)
Happy 20th!!!!!!!!!!


Kalo korang nak tahu, aku kenal si Harina ni masa study kat ucsi..
kitorang satu kelas..
tapi, time first sem aku tak rapat pon dgn dia..
start sem 2 kot kitorg mula rapat..

Ingat lagi,masa cuti mid sem kot harina chat dengan aku kat facebook.
kebetulan masa tu aku pegi MCKK for the reunion papa aku,,
so, dia pon mintak la aku belikan key chain MCKK..
tapi aku x beli pon,sebab apa ntah, tak sempat beli ke apa..

Then,aku start kenal dia..
ada satu holiday tu, Harina ajak balik kondo awal coz lps holiday tu ada chem test.
so, aku pon setuju la...
kitorang pon duk la kat unit aku..
ingat kan nak study,
tapi disebabkn Harina yang banyak bercerita,tak sampai target study aku,haha
satu malam tak tido sebab bercerita dan bergosip..
baru kenal dah byk story nak diceritakan.haha

FYI,
kitorang penah jugak bergado.hahaha
kalo bergado tu, masing2 tak bertegur sapa.
masing2 ego..
at last, berbaik semula jugak..:)

Ok, yang penting ILY and IMY bebehhh...
kawan sampai mati k! :D
<3>

p/s : esok boleh la bergayut.free call!haha

daaa!!!!




1 Response to "Happy Birthday Harina"

  1. happy birthday harina!

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme