Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

Got the job!

Assalamualaikum.

Alhamdulillah,Aku baru dapat keje kat oldtown.
Kebetulan ada kosong kat situ.
So,start jumaat or sabtu ni.
Kene la cucuk kat klinik, n bkk accaunt public bank.

Actually dulu mak aku x bg sgt aku keje kat oldtown.
Coz xda sijil halal.
Tapi lepas tahu yang oldtown dalam proses mintak sijil dari Jakim,
mak aku bg la..
Lagi pun, oldtown kat Ampang Waterfront ni ramai pekerja Melayu.

Oldtown Ampang Waterfront ni jugak dekat je ngan umah aku.
Bolehlah aku pegi jalan kaki je an.
Kalau shift malam, bolehla g ngan kete.
Gajinya rm 5.50 sejam.
Kira ok la tu...Walaupun x la sebanyak keje kat klcc.
Aku blh keje 6 jam or 8 jam sehari..
So, tamatla riwayat hidup bosan aku..

p/s:Pagi tadi g Angkasa and teringt zaman a-level.hehe.btw,thanks Ellya bg copy cite korea dll.

Itu saja...Assalamualaikum...


6 Response to "Got the job!"

  1. no problemo! wah tahniah mim! XD berkat jumoe aku tuuu ;p

    wah kira nyakla gaji ko mim..kat sini ak kna kerja kat pelita klu nk gaji rm5...mak ngan ayah ak gelak sakan kata tangan ak lpas nie mcam sabut kelapa klu ak kerja kat sana...huhu

    yeah says:

    huahahaha.
    mim!
    kaw AKAN penat gilaaaaaaa!
    haha.
    bersedia untuk saket2 kaki n badan.
    =p

    mim, chayokchayok! wuhuuwww..
    simpan duit belanja kitaorang nanti!! hahaks! ;p

    yeehawww.. taniah mim! duit tu share2 ah.. banyak tuuu.. hehehe..

    Mim says:

    ell:aku pon rase camtu.haha
    zareen:banyak pekebendanya..letih je nnti...
    syafiq:leteh ke?uwaaaaaa......xpe2,blh kurus.hak3
    ecah:thanks.haha...belanja??????ape tu??hak3
    izzani:erk,ko pon kene share gak duit gaji ko.haha

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme